Chung Moo betyder på koreansk ”Den Bedste”, og er navnet på Taekwondo-klubberne i Århus, Risskov og Hinnerup.

Det er Risskov Taekwondo Klubs’s vision løbende at være blandt de 5 største klubber i Danmark samt løbende at være repræsenteret på landsholdet i både teknik og kamp.

Den vision har vi opfyldt igennem mere end 15 år således at Risskov Taekwondo er blandt de 3 største klubber i Danmark.

Vi underviser både bredden og elite indenfor Taekwondo. Og vores elever deltager løbende i VM, EM samt mesterskaber i hele verden.

Målsætning.
Chung Moo skal være et sted, hvor alle børn, unge og voksne – uanset køn, etnisk baggrund og social status – tilbydes trygge og sikre rammer at dyrke taekwondo i, og hvor der er plads til både faglig bredde og elite.

Risskov Taekwondo Klub opfylder sin målsætning indenfor både Kamp,Teknik, Freestyle samt Para Taekwondo.